Loading...
/Dieta Glikiemiczna
Dieta Glikiemiczna 2017-04-27T11:44:21+00:00

Szukasz sprawdzonego sposobu na długotrwały plan żywieniowy, racjonalne odchudzanie bez efektu jo-jo i zmniejszenie ryzyka chorób serca i krążenia?

Najważniejsze zasady diety w oparciu o INDEKS GLIKEMICZNY

  • Produkty o niskim IG są trawione znacznie wolniej, dzięki czemu dłużej nie odczuwamy głodu, dlatego powinny stanowić podstawę diety.

  • Utrzymywanie niskiego poziomu insuliny zapobiega gromadzeniu się tłuszczu i ułatwia przetwarzanie jego zapasów na energię.

  • Spożywanie produktów o niskiej zawartości tłuszczu (w tym samych kalorii) oraz niskim IG pozwala skutecznie obniżyć masę ciała.

Dla kogo jest Dieta Glikemiczna

  • Dla osób, które chcą zmienić/poprawić swoje nawyki żywieniowe.

  • Dla osób, które chcą zadbać o ładną sylwetkę.

  • Dla osób z nadwagą i otyłością.

  • Dla osób z nadciśnieniem tętniczym.

  • Dla osób z nieprawidłowymi wartościami cholesterolu i tróglicerydów.

  • Dla osób z nieprawidłową tolerancją glukozy i zespołem metabolicznym.

  • Dla osób , które chcą wypocząć, zmienić klimat, nabyć SIŁ WITALNYCH i zregenerować organizm.

Wartość indeksu glikemicznego w poszczególnych produktach

Powinniśmy unikać produktów o wysokiej wartości indeksu glikemicznego. Spożywać je w niewielkich ilościach np. ziemniaki, jako jedno z warzyw a nie główny wypełniacz. Oraz nie jeść ich po godzinie, 17 aby dać organizmowi szansę na spalenie cukrów prostych.

Należy również zwrócić uwagę na gęstość kaloryczna posiłku. W skrócie polega ona na tym, aby objętość posiłku była spora a wartość kaloryczna niewielka. Np. łyżka cukru jest niewielka, indeks glikemiczny wysoki a gęstość kaloryczna bardzo duża 1g cukru 4 kcal, czyli łyżeczka cukru od herbaty będzie miała tyle kalorii, co główka sałaty lub 100g włoszczyzny a sama ważyć będzie jedynie 10 g. różnica jest w wartości odżywczej warzywa będą posiadały witaminy sole mineralne, cukry złożone dadzą nam uczucie większej sytości i w lepszym stopniu wysyczą nasze zapotrzebowanie na składniki odżywcze.

Dieta Glikemiczna w Adler Medical SPA Kaszuby

Na pełen turnus w Adler Medical SPA składają się zajęcia ruchowe – m.in. rozruch poranny, Nordic Walking, gimnastyka tematyczna, wykłady i porady naszych specjalistów na temat zdrowego żywienia., zabiegi wspomagające odchudzanie i oczywiście specjalnie przygotowana dieta (5 posiłków dziennie).

Pobyt w Naszym Ośrodku sprzyja aktywności i komfortowemu wypoczynkowi – nasi goście mogą korzystać ze strefy SPA, fit – parku (siłowni zewnętrznej), wybrać się na wycieczkę rowerową po malowniczych okolicach Kaszub.